loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 903 سه شنبه 08 تیر 1395 نظرات (0)

کلمه جا افتاده کدام است؟بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه ,

کلمه جا افتاده شعر بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه چیست؟,بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه  چون در ... و شکنش دارد,بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه  کدام کلمه جا افتاده؟,شعر بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه  چون در,بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه  چون در ... و شکنش دارد دل من کاشانه جواب چین,کدام کلمه در شعر بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه  جا افتاده؟,

بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه  کدام کلمه جا افتاده,کلمه جا افتاده بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه شکنش دارد دل من کاشانه,کدام کلمه جا افتاده ؟بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه ,

بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه  چون در ... و شکنش دارد دل من کاشانه

کلمه جا افتاده کدام است؟

بر گیسویت ای جان، کمتر زن شانه

چون در ... و شکنش دارد دل من کاشانه

1- چین

2- موج

3- تاب

جواب چین

توضیحات بیشتر: متن شعر در زیر آمده است.

بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه

چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه

 

بگشا ز مویت گرهی چند ای مه

تا بگشایی گرهی شاید ز دل دیوانه 

 

دل در مویت دارد خانه

مجنون گردد چو زنی هر دم شانه

 

 

در حلقه مویت بس دل اسیر است

بینم خونین دل این و آن سر هر دندانه

منبع:کلبه نیوز

 

کلمه جا افتاده کدام است؟ بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه چون ...

news99.blog.ir/.../کلمه-جا-افتاده-کدام-است-بر-گیسویت-ای-جان-کمتر-زن-شانه-چون-د...
۱۵ دقیقه پیش - و شکنش دارد دل من کاشانه کلمه جا افتاده شعر بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه چیست؟ کلمه جا افتاده ... توضیحات بیشتر: متن شعر در زیر آمده است.

کلمه جا افتاده بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه چون در ... و ...

wikipedia.nasrblog.com/کلمه-جا-افتاده-بر-گیسویت-ای-جان-کمتر-زن-شانه-چون-در-...
۳۲ دقیقه پیش - و شکنش دارد,بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه کدام کلمه جا افتاده؟,شعر بر ... و شکنش دارد دل من کاشانه کدام کلمه جاافتاده است؟,کدام کلمه جا افتاده ؟

بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه چون در ... و شکنش دارد دل من ...

www.kolbenews.ir/.../بر-گیسویت-ای-جان-کمتر-زن-شانه--چون-در-----و-شکنش-دارد-د...
۲ روز پیش - کلمه جا افتاده کدام است؟بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه , کلمه جا افتاده شعر بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه چیست؟,بر گیسویت ای جان کمتر زن ...

کلمه جا افتاده کدام است؟ بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه چون ...

newdownload1395.rozblog.com/.../کلمه-جا-افتاده-کدام-است-بر-گیسویت-ای-جان-کم...
۲۶ دقیقه پیش - بزرگترین نی نواز معاصر ایران کدام است؟ ... کلمه جا افتاده کدام است؟ ... بر گیسویت ای جان، کمتر زن شانه. چون در ... و شکنش دارد دل من کاشانه. 1- چین.

بر گیسویت ای جان، کمتر زن شانه/ چون در ... و شکنش دارد دل من ...

feedgah.rozblog.com/.../کلمه-جا-افتاده-شعر-بر-گیسویت-ای-جان-کمتر-زن-شانه-چون-...
۲۳ دقیقه پیش - کلمه جا افتاده کدام است؟بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه , کلمه جا افتاده شعر بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه چیست؟, بر گیسویت ای جان کمتر زن ...
۴۶ دقیقه پیش - شعر برگیسویت ای جان، کمتر زن شانه/ چون در ... و شکنش دارد دل من کاشانه؟ جواب گزینه 1- چین کلمۀ جا افتاده کدام است؟ بر گیسویت ای جان، کمتر زن ...

شانه | متن ترانه ها

lyrics.hoomanb.com/shaaneh/
۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه (۲). بگشا ز مویت ... مجروح گردد چو زنی هر دم شانه (۲). بر گیسویت ... در حلقه مویت بس دل اسیر است بینم خونین دل ... کلمه ی (گذاشتید) رو اشتباه نوشته بودید. و البته واقعا ... عالیه ولی متن ها رو جابه جا گذاشتید و درضمن متن آخر یک باره. پاسخ دادن.

کلمۀ جا افتاده کدام است؟ بر گیسویت ای جان، کمتر زن شانه/ ...

reuters.blogsky.com/.../کلمۀ-جا-افتاده-کدام-است؟-بر-گیسویت-ای-جان،-کمتر-زن-شانه...
کلمۀ جا افتاده کدام است؟ بر گیسویت ای جان، کمتر زن شانه/ چون در ... و شکنش دارد دل من کاشانه 1) چین 2) موج 3) تاب. (0 کارت شارژ رایگان). تاریخ ارسال: سه‌شنبه 8 تیر ...

دانلود آهنگ جدید زخمی و جی دال به نام مورد | دانلود با لینک مستقیم

fun.iranoo.ir/2016/06/28/دانلود-آهنگ-جدید-زخمی-و-جی-دال-به-نام-مو-2/
۲۱ دقیقه پیش - کلمه جا افتاده کدام است؟ بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه چون در … و شکنش دارد دل من کاشانه · جزوه زبان پزشکی قسمت اول · دانلود آهنگ جدید آرمین ...

بر گیسویت ای جان - آپارات

www.aparat.com/v/G6nWr/بر_گیسویت_ای_جان
... همراه بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانهچون در چین و شکنش دارد دل من کاشانهچون در ... کمتر زن شانه چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه چون در چین و شکنش دارد دل من ... هر دم شانه مجنون گردد چو زنی هر دم شانه در حلقه مویت بس دل اسیر است بینم خونین دل ...

آبان ۱۳۸۹ - نوای عاشقی - blogfa.com

navayeasheghi.blogfa.com/8908.aspx
یعنی هر که عاشق شد و پاکباز اگر بمیرد به مرگ شهدا مرده است؛ و این حدیث در مورد عشق ... بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه .... من ناتوان افتاده ام دین و دل از کف داده ام من .... شکوفه ای که همانند عاشق پر پر میشود و در اخر خنده شکوفه که یاداور خنده یار است وه واعجبا به عشق که در همه جا رخ مینماید این ست را ...

ورود شاعران عضو - شعر نو

shereno.com/.../بر+گيسويت+اي+جان+.+کمتر+زن+شانه+چون+در+چين+شکنش+دارد+د...
همچو گنجشك ، به سر پنجه ي شاهين افتاد تا كه .... کمتر زن شانه چون در چين شکنش دارد دل من کاشانه" - تعداد نتايج: 50 - نمايش صفحه 1 از 5 صفحه 1. نام شعر: دیوانه ای کمتر شاعر: سید مجتبی مرتضوی راد به موی خود بیا یکبار ... این جا سكوت هم چشم انتظار ... دل من غم دارد به بزرگی ... من کمتر بخور هر مرض دیدم به دنیا جملگی از پر خوری است

شعر نو بر گيسويت اي جان . کمتر زن شانه چون در چين شکنش ...

www.shereno.ir/.../بر+گيسويت+اي+جان+.+کمتر+زن+شانه+چون+در+چين+شکنش+دارد...
همچو گنجشك ، به سر پنجه ي شاهين افتاد تا كه ..... نتيجه جستجو براي "بر گيسويت اي جان . کمتر زن شانه چون در چين شکنش دارد دل من کاشانه" - تعداد نتايج: 50 - نمايش صفحه 1 از 5 صفحه 1. ... این جا سكوت هم ... هیکل خود را بجنبان گر هنر جنباندنی است

عشق رز سفید معمارم

rozesefidarchitectur.blogfa.com/
بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه چون در چین ... در ایران باستان اهمیت بســـیاری به مقام زن و مرد داده شده است . زن را بانوی ... هر جا باشم بی تو هرگز ... صید افتاده به خونم ... لحظه هایی می شود کلمات در زبانم میگریند من ...

دل نوشت - گوناگون

panid.blogfa.com/cat-18.aspx
۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قلب زن است که جهان را به چرخش در می‌آورد. ... ناصر رستگارنژاد- بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه. بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه. چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه .... پشت‌ سر گذاشته و در سراشيب عبرت‌ خيز حيات افتاده‌ اند، عموماً با نام پر‌آوازه‌ ((مشتی غلوم لعنتی)) آشنايند. .... مست مست از همه جا حـــال خرابش بدهید

بار امانت

www.mahdavi121.blogfa.com/
شانه. بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه (۲) .... اگر باقیمانده ی آن مثلاً یک باشد آن سال، سال موش است؛ اگر 2 باشد، سال گاو. .... پیری خسته دل که دست از زندگی شسته و در دروازه مرگ نشسته بود گذارش افتاد به خرابه ای که .... علی (علیه السلام) از جا بلند شدند و چند بار نام آن حضرت را بر زبان جاری کردند .

در حلقه موی ات کمتر زن شانه | جستجو | وبلاگ 24 - 1

weblog24.link/list/در-حلقه-موی-ات-کمتر-زن-شانه.html
در حلقه موی ات کمتر زن شانه از بین کلیه وبلاگها و اطلاعات سایت جستجو شده و نتیجه آن در ... بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانهچون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه (۲) .... نتایج جدید کاسینی نشان میدهد این نرخ 40 بار کمتر از آن چیزی است که قبلاً ... نه به خاطر قشنگی دست هایم نه ، به خاطر بودن حلقه ای که در انگشت حلقه ام جا خوش کرده .
الان دیگر برایم مهم نیست که چه اتفاقاتی افتاد،چه چیزی آن روز کذایی ما را دور هم جمع ... ن: این هفته هم قهوه ای شد رفت! ... اصلا خیلی غمناک است که ببینی آدم ها مجبورند کاری را بکنند که بهش اعتقادی ندارند. .... می ترسم روزی ، یکی از همین طوفان ها ، برای همیشه از جا بکَنَدم و آواره ام کند توی .... کمتر زن شانه چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه

نرم افزار دوره آموزش اسپرانتو Kurso de Esperanto

esperanto.blogfa.com/author-esperanto.aspx?p=2
چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه (۲) ... بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه ... هر زبان دیگری وسیع‌تر است، اما فراگیری آن به‌مراتب آسان‌تر از یادگرفتن کلمات دیگر زبان‌هاست، .... در فروشگاه کتاب‌های اسپرانتویی چشمم به این کتاب افتاد: ..... در همین جا اعلام می‌کنم هر کسی که دستی بر آتش اسپرانتو در ایران داشته است می‌تواند به طور ...

تو کجایی که شانه زدنم به مویت ای خدا | جستجو در وبلاگها | ...

weblog24.xyz/list/تو-کجایی-که-شانه-زدنم-به-مویت-ای-خدا.html
شانه بر گیسویت اي جان ، کمتر زن شانهچون در چین شکنش دارد دل من کاشانه ... ز مويت گرهی چند اي مهتا بگشايی گرهی شايد ز دل دیوانهدل در مويت دارد خانهمجروح گردد چون زنی ... درد شانه ممکن است از مفصل شانه یا عضلات، رباط ها تاندوهان اطراف آن ناشی شود. .... لیک بی تو ندارد درد من درمان کجايي چو تو حیران خود را دست گیری ز پا افتاده ام حیران ...

سایت سارا شعر - گلچین شعر كهن - برگزیده غزل حافظ

sarapoem.persiangig.com/link7/gshk4.htm
ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها ... من از آن حسن روزافزون که یوسف داشت دانستم ... نصیحت گوش کن جانا که از جان دوست‌تر دارند ... حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو ... ای دل شباب رفت و نچیدی گلی ز عیش ... عقل اگر داند که دل دربند زلفش چون خوش است ... عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده ..... اظهار احتیاج خود آن جا چه حاجت است

life is music...

www.mimusic.ir/feed/atom/
“روحش شاد” شنیدم که چون قوى زیبا بمیرد فریبنده زاد و فریبا بمیرد شب مرگ تنها […] وقتی از پرنده پر ... بسرای تا که هستی که سرودن است بودن به ترنمی دژ ... در دیاری دور افتاده مثله برگی سر .... هر آنجا که ماندی به هر جا رسیدی کنار تو هستم که .... بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه بگشا ز مویت ...

فيد RSS - life is music...

www.mimusic.ir/feed/
“روحش شاد” شنیدم که چون قوى زیبا بمیرد فریبنده زاد و فریبا بمیرد شب مرگ تنها […] وقتی از پرنده پر ... بسرای تا که هستی که سرودن است بودن به ترنمی دژ ... در دیاری دور افتاده مثله برگی سر .... هر آنجا که ماندی به هر جا رسیدی کنار تو هستم که .... بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه بگشا ز مویت ...

رسوایی در آکادمی گوگوش | هراز نیوز

haraznews.com/9459/رسوایی-در-آکادمی-گوگوش-9459
خودت میفهمی هر چی از همه جا رونده بوده رفته بسیجی شده!!۱ ...... جالبه که تازه بعضی سر پیر زنی از کار افتاده و حقیری مثل گوگوش جدل میکنند… ...... در یک کلمه شبکه ی من و تو بهترین شبکه ای است که من در تمام عمرا دیدم و همه ی برنامه هاش از تلویزیون ایران بهتره. ...... بر گیسویت ای جان کمتر زد شانه چون در گیسو شکنش دارد دل من کاشانه.

هو - اکورد گیتار

goonagoon7.blogfa.com/category/4
۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - Dm دیگه سبزی نمی مو Am نه Bbهمه جا برگای زر Am ده. Dm دیگه ... Dmبر گیسویت ای جان ، کمتر زن A7شانه Gmچون در ... Dmدر حلقه مویت بس دل ا A7سیر است. Gmبینم .... شانه. A7 Dm بر گیسویت ای جان کمتر زن شانه. Dm A7 Dm C Dm Gm (چون در چینو شکنش دارد دل من کاشانه)2بار .... بوي عطرو كلمات فانتزي. E F. من ...

تیر 1392 - هو

goonagoon7.blogfa.com/1392/04
شانه ويگن. Dmبر گیسویت ای جان ، کمتر زن A7شانه Gmچون در چینDm و شکنCش دارDmد دل من کاA7شاDmنه. Gmچون در ..... (چون در چینو شکنش دارد دل من کاشانه)2بار.

...درشب گیسوان تو - شعر

golpune13.blogfa.com/tag/شعر
شاعر کنار دفترش افتاد از نفس... "نیمه چپم". بودی و ... دو بخش ِ (ای ، کاش) من و ردیف شدن کلمات مثل مته به خشخاش ... حسین کشتکار & تاریخ مصرف دل انسان گذشته است & یک خبر .... خدا هر جا که بوی گندم و آب و علف باشد در آنجا هست ... بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه بگشا ز ... دل در مویت دارد خانه

خیال مرا شانه میکنی؟؟ پریشان است

malekabad-ba.smartfeed.ir/ogle/خیال+مرا+شانه+میکنی؟؟+پریشان+است
تا کلمات تلخ را خفه کنم ... از شانه کردن موها در حالی که کاملا خیس است، خودداری کنید، ... در غزل فریادهایم دردهایم جا نشد گرم آغوشت نبوده سرنوشت دستهام اخم آغوشم بدون خنده هایت وا .... ماجرایی که دیده بود تمام شد، شنونده ی ماجرا گفت: اتفاق عجیبی برایت افتاده است! ... بر گیسویت ای جان، کمتر زن شانهچون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه
روز هشتم ربيع الاول مصادف است با روز شهادت امام حسن عسكري(ع) و آغاز امامت حضرت مهدي(عج). .... بر گیسویت ای جان ، کمتر زن شانه. چون در چین و شکنش دارد دل من کاشانه .... شرمسارم كه بر درو دیوار شهرم همه جا نام توست اما دریغ از اینكه در رفتار و كردارها بتوانم .... تا چشم مبارک حضرت رضا علیه السلام به فرزندش افتاد، او را در آغوش کشید و ...

نت موسيقي - ساخت وبلاگ

sheetmusic.monoblog.ir/page-3.html
۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ه‍ ش اونوقت ديگه نيازي به اين جنگولك بازي ها و جا موندن از آهنگ نبود آقا ... بچم مظلوم افتاده گوشه ي نت داره خاك ميخوره خجالت خب ديگه با اجازه من دانلود و متن آهنگ ... به انا هيفا من هيفام است كه آهنگ نوظهور او گرديد مثلا آقاي عبدالجبار كاكأيي پاك و .... بر گيسويت اي جان كمتر زن شانه چون در چين و شكنش دارد دل من كاشانه بگشا يك ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه