loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 271 یکشنبه 06 دی 1394 نظرات (0)


              

-

دانلود سه آهنگ جدید و منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی (ماکت)

قطعه ی “منتظرم”، “یه عمره” و “من بهت علاقه دارم” از مرحوم پاشایی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی به نام منتظرم, دانلود ترانه یه عمره از مرتضی پاشایی, دانلود آهنگ من بهت علاقه دارم با صدای مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ ها با لینک مستقیم و بالاترین کیفیت در ادامه ی مطلب …

Morteza Pashaei – Montazeram

(آهنگ منتظرم با کیفیت 128 با حجم 2.6 مگابایت)

Download Download

متن ترانه ی منتظرم:
تا وقتی امیدی داره قلبم منتظرم منتظرم
این حسم نمیزاره که تنها بی تو برم
که بشم خسته دیگه تنهایی بسه
دل من تنها به دل تو دل بسته
بیا که ستاره بباره، تویه شب بی کسیه من
بیا که تموم بشه با تو..یه شبه دلواپسی من
بیا دوباره که بخندم، بیا که دوباره بتونم
بیا دوباره که بتونم بیا با تمام وجود کنار تو با تو بمونم
تا وقتی امیدی داره قلبم منتظرم منتظرم
این حسم نمیزاره که تنها بی تو برم
که بشم خسته، دیگه تنهایی بسه
دل من تنها به دل تو دل بسته، بیا بزار دستای سردم
به تو بگه من چی کشیدم
بیا که تو عالم آدم کسی و مثل تو ندیدم
بیا نرو ساده ساده ی، بیا نزار ساده بمیرم
بیا بزار زندونی باشم، بیا که تو دستت اسیرم
بیا که ستاره بباره، تویه شب بی کسیه من
بیا که تموم بشه با تو، یه شبه دلواپسی من
بیا دوباره که بخندم، بیا که دوباره بتونم
بیا دوباره که بتونم بیا با تمام وجود کنار تو با تو بمونم

Morteza Pashaei – Ye Omre

(آهنگ یه عمره با کیفیت 128 با حجم 2.8 مگابایت)

Download Download

متن ترانه ی یه عمره:
غبار غم گرفته شیشه ی دلم، شکستن عادت همیشه ی دلم
دوباره از کنار گریه رد شدمف بجای خودت دوباره با خودم بدم
کنارمی غمامو کم نمیکنی، یه لحظه هم نوازشم نمیکنی
منو به خلوت خودت نمیبری، یه عمره بی دلیل تو ازم دلخوری
یه عمره من کنار تو قدم نمیزنم، یه عمره میشکنم یه لحظه دم نمیزنم
یه عمره حسرت فقط یکم محبت، یه عمره بودنت کنار من یه عادته
باید بشه دوباره عاشقم شی، باید بشه مثل گذشته ها شی
باید بتونمو دووم بیارم، دوست دارم که چاره ای ندارم
یه روز تمام خونه غرق خنده بود، نمیشه دلخوشیم تموم شه خیلی زود
دلم میخواد نگام کنی یجوری خا، دلم میخواد دوباره باورم کنی
بفهمی معنی نفس کشیدنی، دلم میخواد ببینی من کنارتم
دلم میخواد بفهمی بی قرارتم، یه عمره من کنار تو قدم نمیزنم
یه عمره میشکنم یه لحظه دم نمیزنم، یه عمره حسرت فقط یکم محبت
یه عمره بودنت کنار من یه عادته، باید بشه دوباره عاشقم شی
باید بشه مثل گذشته ها شیف باید بتونمو دووم بیارم
دوست دارم که چاره ای ندارم

Morteza Pashaei – Man Behet Alaghe Daram

(آهنگ من بهت علاقه دارم با کیفیت 128 با حجم 2.5 مگابایت)

Download Download

متن ترانه ی من بهت علاقه دارم:
من اگه چیزی ندارم من اگه خالیه دستام
با تمومه این نداریم تورو دوست دارم و میخوام
من اگه بی کس و کارم من اگه خونه به دوشم
به هوای خواستن تو نفسامو میفروشم
اگه دنیارو ندارم اگه سرد روزگارم
از یه چیزی مطمئنم من بهت علاقه دارم
اگه دنیارو ندارم اگه سرد روزگارم
از یه چیزی مطمئنم من بهت علاقه دارم
من اگه چیزی ندارم، قصر رویاهام واسه تو
من اگه خالیه دستام، آروزهام مال تو
حالا که چیزی ندارم، هرچی میخوام مال تو
حالا که خالیه دستام دو تا چشمام مالِ تو
من اگه چیزی ندارم من اگه خالیه دستام
با تمومه این نداریم تورو دوست دارم و میخوام
من اگه بی کس و کارم من اگه خونه به دوشم
به هوای خواستن تو نفسامو میفروشم
اگه دنیارو ندارم اگه سرد روزگارم
از یه چیزی مطمئنم من بهت علاقه دارم
اگه دنیارو ندارم اگه سرد روزگارم
از یه چیزی مطمئنم من بهت علاقه دارم



    دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه - دانلود آهنگ جدید

    tapmusic.ir/دانلود-آلبوم-جدید-مرتضی-پاشایی-اسمش-عش/
    آخرین اثر آقای خاص زنده یاد مرتضی پاشایی بالاخره منتشر شد ... 11 آهنگ آن از آهنگ های منتشرنشده مرتضی پاشایی هستند. سه آهنگ «نگران منی»، «روز برفی» و «عصر پاییزی» به همراه ریمیکسی از دو آهنگ قدیمی «نبض ... دانلود کل آلبوم با کیفیت 128.

    دانلود سه آهنگ منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی

    www.doostiha.ir/1394/10/06/دانلود-آهنگ-های-مرتضی-پاشایی.html
    ۷ ساعت پیش - دانلود سه آهنگ جدید و منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی (ماکت). قطعه ی “منتظرم”، “یه عمره” و “من بهت علاقه دارم” از مرحوم پاشاییدانلود آهنگ مرتضی ...

    دانلود سه آهنگ منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی | پی سی اس

    www.p30s.ir › دسته‌بندی نشده
    ۷ ساعت پیش - دانلود سه آهنگ منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشاییدانلود سریال خط ... دانلود سریال کیمیا · دانلودسریال ... دانلود سریال از یاد رفته · دانلود سریال ...

    دانلود سه آهنگ منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی - میهن ...

    mihanbaran.com/tag/دانلود-سه-آهنگ-منتشر-نشده-از-زنده-یاد-مر/
    ۷ ساعت پیش - دانلود سه آهنگ جدید و منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی (ماکت) قطعه ی “منتظرم”، “یه عمره” و “من بهت علاقه دارم” از مرحوم پاشایی دانلود آهنگ ها با ...

    دانلود آخرين آلبوم زنده ياد مرتضي پاشايي با نام اسمش عشقه

    www.alfa-music.ir/آلبوم-زنده-ياد-مرتضي-پاشايي-با-نام-اسمش-عشقه.html
    دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای زنده ياد مرتضي پاشايي با نام اسمش عشقه ... که پس از فوت مرتضی پاشایی سو استفاده ها از نام این هنرمند بیش از حد شده است. اطرافیان این هنرمند تصمیم بر این گرفتند آخرین آلبوم مرتضی پاشاییرا در اسفند ماه سال نود و سه منتشر کنند. ... دانلود آهنگ جديد رپ لش (ميلاد آموک و فاسين) به نام ما خوشيم.

    دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه - دانلود آهنگ جدید

    www.cdmusic.ir/دانلود-آلبوم-جدید-مرتضی-پاشایی-اسمش-عش.html/
    ۱۱ آهنگ آن از آهنگ های منتشرنشده مرتضی پاشایی هستند. سه آهنگ «نگران منی»، «روز برفی» و «عصر پاییزی» به همراه ریمیکسی از دو آهنگ قدیمی «نبض ...... دانلود تمامی رینگتون های آلبوم جدید زنده یاد مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه برای موبایل با ...

    دانلود سه آهنگ منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی | سرچ چت ...

    searchchat.ir/دانلود-سه-آهنگ-منتشر-نشده-از-زنده-یاد-مر/
    ۵ ساعت پیش - دانلود سه آهنگ جدید و منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی (ماکت) قطعه ی “منتظرم”، “یه عمره” و “من بهت علاقه دارم” از مرحوم پاشایی دانلود آهنگ ها با ...

    دانلود فول آلبوم زنده یاد مرتضی پاشایی - دانلود آهنگ جدید

    www.presssong.ir › فول البوم
    تمامی آثار هنرمند خوش صدا زنده یاد مرتضی پاشایی Morteza Pashaei – Full Album – دانلود فول البوممرتضی ... دانلود تک ترک های منتشر شده رسمی کیفیت ۳۲۰.

    دانلود سه آهنگ منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی

    asramusic139.org › موزیک ایرانی
    دانلود سه آهنگ منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی به نام های سرت رو برنگردوندی , ابریشم موهات , تو دوری و دستای من ضمنا آخرین آلبوم مرتضی پاشایی " اسمش عش.

    دانلود رایگان آلبوم جدید اسمش عشقه زنده یاد مرتضی پاشایی

    shabhayetanhayi.ir › آخرین های آهنگ و فیلم › دانلود آهنگ جدید
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طراحي شده متناسب با ارگونومي دستان كودكان. ... مدت ها انتظار آخرین آلبوم زنده یاد مرتضی پاشایی بنام اسمش عشقه منتشر شد ! ... دانلود آخرین آلبوم جدید و بسیار زیبا و احساسی زنده یاد مرتضی ... برچسب ها : آخرین اخبار از آلبوم مرتضی پاشایی بنام اسمش عشقه آهنگ ..... دانلود فیلم جدید و طنز سه نفر روی خط + دانلود مستق.

      دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه - دانلود آهنگ جدید

      ninemusic.ir/دانلود-آلبوم-جدید-مرتضی-پاشایی-اسمش-عش.html
      ۹ موزیک تقدیم میکند ، دانلود آلبوم جدید و استثنایی مرتضی پاشایی به نام اسمش ... ظ. عزیزم اون فوت شده ولی قبل از فوتش یه البوم اماده کرده بوده ولی درزمان حیاتش منتشر نشده .... این آلبوم قرار بود تابستان ۹۳ یعنی سه چار ماه قبل از فوتش منتشر بشه خود ... حدقل مرتضی زنده بود البوم میداد بیرون ولی من که رشتم نرم افزاره خیلی مفید و ...

      دانلود 2 آهنگ پخش نشده زنده یاد مرتضی پاشایی بنام یه عمره و ...

      shabhayetanhayi.ir › آخرین های آهنگ و فیلم › دانلود آهنگ جدید
      ۱۶ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید یه عمره از مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ جدید منتظرم از مرتضی پاشایی , دانلود آهنگ های زنده یاد مرتضی ... دانلود 2 آهنگ جدید , احساسی و پخش نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی .... دانلودبازی سه بعدی تانک اندروید با حجم کم Tank Recon 3D ... تمامی کدهای پیشواز منتشر شده میثم ابراهیمی – ایرانسل و همراه اول ...

      دانلود آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی

      khas-pashaei.ir/دانلود-آلبوم-اسمش-عشقه-مرتضی-پاشایی.html
      دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه,دانلود آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی ... آلبوم زنده یاد مرتضی پاشایی,زمان منتشر آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی,زمان پخش ... اسامی اتودها و تک آهنگهای باقی مانده \"مرتضی پاشایی\", 35 پاسخ, 627 بازدید ... مربوط به آلبوم این پست ایجاد شده است و لینک دانلود در سایت قرار داده نخواهد شد.

      دانلود آهنگ اسمش عشقه مرتضی پاشایی – آهنگ جدید

      musicbi.com/tag/دانلود_آهنگ_اسمش_عشقه_مرتضی_پاشایی/
      ۵ روز پیش - آهنگ اسمش عشقه مرتضی پاشایی در دی ماه 94 از سایت موزیک منتشر شده است ... دانلود آلبوم جدید شنیــــــــدنـــی و فوق العاده زیبای زنده یاد مرتضی ...

      دانلود آهنگ های منتشر نشده از مرحوم مرتضی پاشایی

      www.just-pashaei.ir/.../دانلود+آهنگ+های+منتشر+نشده+از+مرحوم+مرتضی+...
      این مطلب در تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت: 11:0 منتشر شده است ... پاشایی,آلبوم جدید زنده یاد مرتضی پاشایی اسمش عشقه,تک تراک های منتشر نشده مرحوم مرتضی ...

      دانلود سه آهنگ منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی - برترین ها

      picimg.javanblog.ir/715250-دانلود+سه+آهنگ+منتشر+نشده+از+زنده+یاد+...
      ۷ ساعت پیش - دانلود سه آهنگ منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی - عکس-تصاویر.

      دانلود آلبوم "اسمش عشقه" آخرین کار ناتمام «مرتضی پاشایی ...

      www.golestanema.com/.../19136-دانلود-آلبوم-اسمش-عشقه-آخرین-کار-نا...
      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین آلبوم زنده یاد «مرتضی پاشایی» به نام «اسمش عشقه» از صبح امروز ... ۱۵ آهنگ منتشر شده که ۱۱ قطعه آن شامل آهنگ های منتشر نشده «مرتضی پاشایی» ... «ادعا»، «حالا حالاها» و ریمیکس «اسمش عشقه» است، سه آهنگ «نگران منی»، «روز ...

      دانلود آهنگ های مرتضی پاشایی - دانلود آهنگ جدید

      musicoo.ir/music/دانلود-آهنگ-های-مرتضی-پاشایی/
      مجموعه کامل تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط زنده یاد مرتضی پاشایی دانلود فول آلبوم مرتضی پاشایی. ...دانلود تک آهنگ های منتشر شده توسط مرتضی پاشایی. ..... سه آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی زنده یاد مرتضی پاشایی نام آهنگ ها : مهمون … کاربران ...

      دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه - دانلود آهنگ جدید

      www.ahangestan.in/17361_download-new-album-morteza-pashaei-call-i...
      دانلود آلبوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه ... یادتون باشه ۲۳ آبان سالگردزنده یاد مرتضی پاشاییه ، فاتحه یادتون نره لطفاً. .... و شادی شب جمعه ست سه تا صلوات و یه فاتحه نثار روحش بفرستیم صداش و اهنگاش نظیر ... یه آلبوم گل بیتا هست که منتشر شده قبلا ولی رسمی نیست ، فکر کنم داداش ش ...

      دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی با نام اسمش عشقه - دانلود ...

      www.seamusic.ir/?p=6227
      مصطفی پاشایی، تنها برادر زنده‌یاد (مرتضی پاشایی) از انتشار آلبوم ,اسمش عشقه, .... با سلام کاربر گرامی ,آلبوم هنوزمنتشر نشده به همین دلیل لینک ها غیر فعالن ...

        دانلود آخرین آهنگ مرتضی پاشایی که تا حالا پخش نشده - جوان ...

        www.irjavan.com/لینک-دانلود-آخرین-آهنگ-مرتضی-پاشایی-که/
        دانلود اخرین اهنگ مرتضی پاشایی به اسم " شاید بپرسی از خودت " که تا حالا پخش نشده بود. .... هرموقع اسمت میاد فقط یاد مظلومیتت تو اون عکسه که رو تخت بیمارستان ای میوفتم بعد با ..... حالادوست دخترم زنم شده ولی پاشاییرودیدم ولی دیگه زنده نیست .... سه اجرا داشتم روزای آخر توی آخرین کنسرتش توی پالیز کرمان وقتی عکسای قبل از ...

        دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه | بیر صدا

        bir3da24.asia/5713/
        دانلود آلبوم جدید شنیــــــــدنـــی و فوق العاده زیبای زنده یاد مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه .... اولین آهنگی که ازش گوش کردم آهنگ آدم آهنی ۴ سال پیش یادش بخیر ..... بگن برا انتشار البوم و دو سه بار هم زمان های اعلام شده نشدمنتشر بشه اما بلاخره اینبار ...

        آلپ گروه - زنده‌یاد مرتضی پاشایی | جستجو |

        alpgroup.ir/list/زنده‌یاد+مرتضی+پاشایی.html
        جدیدترین آلبوم هنرمند فقید مرتضی پاشایی در روز تولدش منتشر خواهد شد ... دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبایزنده یاد مرتضی پاشایی به نام یکی بود یکی هست ... آوای انتظار همراه اول از آهنگ های جدید مرتضي پاشايي - سـهعلی سـهآهنگ پیشواز همراه اول مرتضي پاشايي,آوای ... لازم به ذکر است این آهنگ بصورت رسمی تا حال منتشر نشده بود !

        دانلود آلبوم جدید اسمش عشقه از مرتضی پاشایی | تودی - rss

        btab74.tudi.ir/page-463731.html
        ((آخرین اثر آقای خاص زنده یاد مرتضی پاشایی بالاخره منتشر شد))+متن اهنگ ها ... 11 آهنگ آن از آهنگ هایمنتشرنشده مرتضی پاشایی هستند. سه آهنگ «نگران منی»، «روز برفی» و «عصر پاییزی» به همراه ریمیکسی از دوآهنگ قدیمی «نبض احساس» و «ستایش» ...

        دانلود آلبوم مرتضی پاشایی بنام گل بیتا - دانلود آهنگ جدید

        pop-music.ir/دانلود-آلبوم-مرتضی-پاشایی-بنام-گل-بیتا
        ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این آلبوم اولین آلبوم زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد که توسط ناشر باز پخش شده است. برایدانلود ..... طرفدارای عزیز اولین سالگرد عشق نازم بیست و سه ابانه… پ .ن:اگه ببینم .... این آلبوم اولین بار کیمنتشر شده؟؟ پاسخ به نظر.

        دانلود آهنگ جدید مرتضى پاشايى به نام غير ممكن - نوا فیلم

        navafilm.ir › صوتی › آنلاین
        فروش ویژه پاندا موبایل سکیوریتی یک کاربره برای سه سال ... این آهنگ شنیده نشده به مناسبت سالگرد زنده یاد مرتضی پاشایی منتشر می شود “. Download New Song ...

        دانلود اهنگ جدید غیر ممکن مرتضی پاشایی

        iruni.ir/search/?q=دانلود+اهنگ+جدید+غیر+ممکن+مرتضی+پاشایی
        آهنگ زیبا و شنیده نشده زنده یاد مرتضي پاشايي با نام غير ممکن به تازگی منتشر شده و در اختیار هوادارانش قرار گرفت، در ادامه میتوانید این آهنگ را دانلود کنید. ... قسمتی از خاطرات در تاریخ بیست و هشتم بهمن هشتاد و سهمصادف با ششم محرم: امشب مرتضي ...

        مرتضی پاشایی

        mortezapashaei14.mihanblog.com/
        همزمان با اولین سالروز درگذشت مرتضی پاشایی آهنگ غیر ممکن منتشر میشود:. ... توجه داشته باشید دانلود غیر مستقیم و در پنجره جدید با سرعت بالای پرشین گیگ قرار داده شده پس با خیال راحت دانلود کنید. ... برچسب ها: جاستپاشایی، زنده یاد مرتضی پاشایی، امپراطور صدا، تبریک به پاییز، ... تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394 | 02:04 ب.

        آخرین کار ناتمام «مرتضی پاشایی» به سرانجام رسید (دانلود ...

        musiceiranian.ir/84917-morteza-pashaei-22.html
        ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «اسمش عشقه» در ۱۵ آهنگ منتشر شده که ۱۱ قطعه آن شامل آهنگ های منتشر نشده ... «ادعا»، «حالا حالاها» و ریمیکس «اسمش عشقه» است، سه آهنگ «نگران منی»، «روز ... زنده یاد «مرتضی پاشایی» در ماه های پایانی زندگی خود قصد گردآوری این آلبوم ...

        عاشقان مرتضی پاشایی - تک آهنگ ها

        only-pashaei.blogfa.com/category/3
        برچسب‌ها: morteza pashaei, دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشاییدانلود آهنگ غیر ممکن, دانلود, آهنگ جدید ... صدای خود مرتضی منتشر کنیم و ملودی دیگری از آثار منتشر نشده مرتضی را به این خواننده ... صحبت های خود نیز درباره وضعیت و سرانجام آلبوم «گل بیتا» که زنده یاد پاشایی ده سال ... [ سه شنبه بیست و هفتم مرداد ۱۳۹۴ ] [ 10:0 ] [ Saghar ].

          دانلود 11 آهنگ زنگ موبایل از آهنگ های مرتضی پاشایی - آر کمپ

          www.rcamp.ir/2015/12/.../دانلود-11-آهنگ-زنگ-موبایل-از-آهنگ-های-مرت.ht...
          ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سه آهنگ زنگ زیبای موبایل از مرتضی پاشایی – دانلود ... دانلود تمامی رینگتون های آلبوم جدید زنده یاد مرتضی پاشایی به نام اسمش عشقه برای موبایل با … تمام آهنگ .... 11 آهنگ آن از آهنگ هایمنتشرنشده مرتضی پاشایی هستند. سه آهنگ «

          آلبوم جدید زنده یاد مرتضی پاشایی اسمش عشقه - پی سی سل

          pccell.ir/p/f28c9bb57f0323dcd1062a59f3392b6502
          ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدیدایران فیلم آلبوم جدید زنده یاد مرتضی پاشایی اسمش عشقه دوشنبه 25 آبان 1394 ... این مطلب در تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت: 11:0 منتشر شده است ... این مطلب نسخه آرشیو شدهسایت www.just-pashaei.ir می باشد.

          دانلود آهنگ های مرتضی پاشایی - اموزش نصب ویندوز

          1camp.rozblog.com/post/7/دانلود-آهنگ-های-مرتضی-پاشایی.html
          ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 11 آهنگ آن از آهنگ های منتشرنشده مرتضی پاشایی هستند. سه آهنگ . ... مجموعه کامل تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط زنده یاد مرتضی پاشایی · دانلود ...

          دانلود آهنگ جدید زنده یاد «مرتضی پاشایی» | دانلود کنید و - قطره

          www.ghatreh.com/news/.../دانلود-آهنگ-جدید-زنده-یاد-مرتضی-پاشایی
          ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود کنید و گوش دهید به آهنگ جدید و زیبای زنده یاد مرتضی پاشایی با نام ... جمعه 16/05/1394 ساعت : 19:30 هفته 2 جام خلیج فارس: استقلال - ملوان زنده از شبکه سه ... او هستند که تا پیش از درگذشتش بصورت رسمی منتشر نشده بودند.

          مرتضی پاشایی-#مرتضی پاشایی" - Bia2Music

          bia2music.org/tag/مرتضی-پاشایی/
          آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی و جنجالی زنده یاد مرتضی پاشایی به نام : من بهت علاقه دارم. این آهنگ برای اولین بار و به صورت کاملا اختصاصی از Bia2Music منتشر گردید… ... هم اکنون می توانید ورژن کامل این اثر را فقط با صدای مرتضی پاشایی دانلود کنید. ... علی لهراسبی : من به تو حق میدم · سه آهنگ جدید مرتضی پاشایی · فرهاد جواهر کلام ...

          کلیپ مرتضی پاشایی - آپارات

          www.aparat.com/result/کلیپ_مرتضی_پاشایی
          کلیپ مرتضی پاشایی در محرم ۹۴ (سه برادر خداوردی) · ستاره بارون. ۲,۲۶۲ بازدید. ۴:۴۷ · کلیپ مرتضی پاشایی باآهنگ عاشق ترین · مهدی ... موزیک ویدیو آهنگ تو رفتی از زنده یاد مرتضی پاشایی ... دانلود کلیپ مرتضی پاشاییبه مناسب بیماری او ... مسئولیت محتوای ویدیو ها با منتشر کننده آن است و آپارات مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

          دانلود آهنگ جدید و تازه منتشر شده مرتضی پاشایی با نام ...

          www.poonak.org/دانلود-آهنگ-جدید-و-تازه-منتشر-شده-مرتضی.html
          ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید و تازه منتشر شده مرتضی پاشایی با نام ابریشم موهات سه آهنگ جدید با صدای مرتضی پاشایی منتشر شد..! دیروز بود که سه آهنگ جدید و ...

          آهنگ مرتضی پاشایی منتظرم | دانلود آهنگ جدید

          moshavere-tmt92.ir/tag/آهنگ-مرتضی-پاشایی-منتظرم
          ۱۸ ساعت پیش - دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام منتظرم از رسانه سخاموزیک. Download ... یکی از اهنگهای زنده یاد پاشایی که تا به این تاریخ منتشر نشده بود.

          دانلود جدیدترین آهنگ منتشر نشده از مرحوم مرتضی پاشایی به ...

          far30music.com › موزیک › ایرانی
          ۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی مرتضی پاشایی به نام کجایی + پخش آنلاین جدیدترین ترانه منتشر نشده از زنده یاد مرتضی پاشایی تحت عنوان ...

          کتاب سی سرگذشت زنده یاد مرتضی پاشایی | میهن باران چت ...

          www.mihanbaran.info/tag/کتاب-سی-سرگذشت-زنده-یاد-مرتضی-پاشایی/
          چت روم میهن باران,میهن چت,میهن باران چت,چت روم باران,دانلود فیلم,دانلود اهنگ جدید,دانلود ... رسمی منتشر نشده ‌بود و آلبوم «اسمش عشقه» در تابستان ۹۴ به طور رسمی منتشر شد. ناشر در مقدمه «سی: سرگذشت زنده‌یاد مرتضی پاشایی» می‌نویسد:« مسلم است غم و ... دانلود آهنگ جدید سامی بیگی و حسین تهی به نام بالا · تکلیف پخش سهشو به‌ زودی ...

جدیدترین آهنگ های مرتضی پاشائی با کیفیت اورجینال 320



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه