loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 798 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)
 با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ ونشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای نوشت: رهبر انقلاب، امروز در دیدار دست‌اندرکاران انتخابات:مردم، با بصیرت و فکر، انسانهای صالح را انتخاب کنند؛ کسی که وقتی در مسند نشست خود را سپر بلای مشکلات کشور قرار دهد، کشور را به دشمن نفروشد/ بنده گفتم کسانی که نظام را قبول ندارند رأی بدهند، نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد بفرستند مجلس/ در هیچ جای دنیا در مراکز تصمیم‌گیری کسی که اصل نظام را قبول ندارد راه نمی‌دهند. ٩٤/١٠/٣٠

بسته  اینستاگردی

پرستویی در پست جدید خود نوشت: خاكسپاری_حافظ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻓﻆ ﺩﺭ ﻣﯿﮕﺬﺭﺩ ﺑﺮﺧﯽ ﻣﺮﺩﻡ ﮐﻮﭼﻪ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭ، به استناد حرف های عالم ﺷﻬﺮ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﺑﻪ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﻣﯿﺮﯾﺰﻧﺪ ﻭ ﻣﺎﻧﻊ ﺩﻓﻦ ﺟﺴﺪ ﺷﺎﻋﺮ ﺩﺭ ﻣﺼﻼﯼ ﺷﻬﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ، ﺑﺎﯾﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﻪ ﺍﻭ  ﺑﯽ ﺩﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﻧﺒﺎﯾﺪ در اين ﻣﺤﻞ ﺩﻓﻦ ﺷﻮﺩ .ﻓﺮﻫﯿﺨﺘﮕﺎﻥ ﻭ ﺍﻧﺪﯾﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺷﻬﺮ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺑﻪ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﺑﺮﻣﯿ ﺨﯿﺰﻧﺪ . ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺑﮕﻮ ﻣﮕﻮﯼ ﻭ ﺟﺮ ﻭ ﺑﺤﺚ ﺯﯾﺎﺩ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﯿﺎﻥ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯿﺪﻫﺪ ﮐﻪ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﻭﺭﻧﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻓﺎﻝ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺁﻣﺪ ﺑﺪﺍﻥ ﻋﻤﻞ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ .
ﮐﺘﺎﺏ ﺷﻌﺮ ﺭﺍ ﺩﺳﺖ ﮐﻮﺩﮐﯽ می دهند ﻭ ﺍﻭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯿ ﮑﻨﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻏﺰﻝ ﻧﻤﺎﯾﺎﻥ ﻣﯿ ﺸﻮﺩ :
ﻋﯿﺐ ﺭﻧﺪﺍﻥ ﻣﮑﻦ ﺍﯼ ﺯﺍﻫﺪ ﭘﺎﮐﯿﺰﻩ ﺳﺮﺷﺖ
ﮐﻪ ﮔﻨﺎﻩ ﺩﮔﺮﺍﻥ ﺑﺮ ﺗﻮ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺷﺖ
ﻣﻦ ﺍﮔﺮ ﻧﯿﮑﻢ ﻭ ﮔﺮ ﺑﺪ ﺗﻮ ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﺵ
ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺁﻥ ﺩِﺭﻭَﺩ ﻋﺎﻗﺒﺖ ﮐﺎﺭ ﮐﻪ ﮐﺸﺖ
ﻫﻤﻪ ﮐﺲ ﻃﺎﻟﺐ ﯾﺎﺭﻧﺪ ﭼﻪ ﻫﺸﯿﺎﺭ ﻭ ﭼﻪ ﻣﺴﺖ
ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﺧﺎﻧﻪ ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﭼﻪ ﻣﺴﺠﺪ ﭼﻪ ﮐﻨﺸﺖ
ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﻌﺮ ﺣﯿﺮﺕ ﺯﺩﻩ ﻣﯿ ﺸﻮﻧﺪ ﻭ ﺳﺮﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺰﯾﺮ ﻣﯽ ﺍﻓﮑﻨﻨﺪ . ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﺩﻓﻦ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺣﺎﻓﻆ " ﻟﺴﺎﻥ ﺍﻟﻐﯿﺐ " ﻧﺎﻣﯿﺪﻩ مي شود.




بسته  اینستاگردی


مهراب قاسم خانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: قااااسم تولدت مبارك. مرسى از چهل و پنج سال دوستى و حمايت و برادريت پ.ن: من و پيمان همديگه رو قاسم صدا ميكنيم

بسته  اینستاگردی


رضا صادقی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وقتى تمام دنيا براى زخمات نمك ميشن چه شيرينه داشتن دوستانى مرحم كه اروم شى و با قدرت با دنيا و زخمها و جنجرهاش بجنگى ...... جانانم بابك دريايى ( صحرايى ) و نيكانم

بسته  اینستاگردی


میلاد کی مرام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: درود به خالق یڪتا و بی همتا ...من درصبحی زیبا یادت می کنم؛ تا همه لحظه هایت چون روز باشدوهمه روزهایت به زیبایی تابلوی هزار رنگ...  ...امروز روز سپاسگزاری از خداوند است ؛اوکه عشق را آفرید،تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن.ایمان بیاوریم:به پرواز یک پرنده... به طلوع آفتاب...به تغییر یک فصل... به آواز یک پرنده...به لبخند یک رهگذر... به گرمای یک دست...به حضور یک دوست... وایمان بیاوریم به عشق...و به خدایی که همیشه با ماست. روزهایتان عشق باران........ درود روز زیباتون بخیر ....همواره دستان خدا در دستهای پر مهرتان شاد و سلامت باشید....

بسته  اینستاگردی


حجت الاسلام قرائتی در صفحه اینستاگرام خود خاطره ای جالب را به اشتراک گذاشت: خاطره . . «تنها خانواده شیعه در موزامبیک » 

يك وقتى به آفريقا رفته بودم. در بین این کشورها سفری به موزامبيك داشتم. آنجا احوال مسلمان‌ها را پرسيدم، مسلمان‌ها زياد بودند. اما بيشتر اهل سنت بودند. جویای احوال شیعیان شدم. گفتند: اینجا فقط يك زن و شوهر شيعه وجود دارد. گفتم: برويم این زن و شوهر شيعه را پيدا كنيم. گفتند: دكانى دارند. دم دكانش رفتیم، ديديم به خانه رفته است. با يك راهنما به خانه‏‌اش رفتيم. در زديم. آمدند! گفتم: شما شيعه هستى؟ گفت: بله گفتيم: تنها هستى؟ گفت: نه من هستم با خانم و بچه‌هايم فقط يك خانواده شيعه هستيم. گفتم: خوب. شيعه شب عاشورا مى‏‌خواهد گريه كند. شيعه آتش دارد، شب عاشورا منقلب مى‏‌شود، شما شب عاشورا چه كار مى‌‏كنى؟ گفت: من يك تقويمى دارم از روى تقويم شب عاشورا را پيدا مى‌‏كنم، بعد با بچه‌ها و خانم مى‏نشينیم، خودم روضه مى‏‌خوانم و خانم و چهار تا بچه‌‏ام هم گريه مى‏‌كنند. يعنى يك زن و شوهر شيعه در كشور موزامبيك شب عاشورا 


دوست قدیمی میترا حجار/ سلفی موسوی  قبل از بازی/ وحشت دختر لادن طباطبایی



لادن طباطبایی در صفحه اینستاگرام خود از ماجرای حیوان خانگی اش گفت.
طباطبایی در این پست نوشت: ماجرای باورنکردنی من و سها و شود !تو اتاق خوابیده بودیم ، خب طبعا رو تخت مون . دیشب سها خیلی دیر خوابید . خوابش نمیبرد . با کلی من بمیرم ، تو بمیری ، 3 صبح خوابید! ساعت حدود 8 صبح با صدای اه اه سها از خواب پریدم ، دیدم نیم خیز شده و پتو رو کنار زده زیرش رو نگاه میکنه ... بعله! شود خان ! زیر پتو ! سرش هم رو بالش بنده ! بین منو سها خوابیده بودن !!!! هیچی دیگه ! یه متر از جام پریدم ، دست بچه رو گرفتم و جیغ زنون چادر زدیم به سرمون دویدیم بیرون!!! الان تو کوچه منتظریم کلانتری بیاد خونه رو از غصب در بیاره !!!چی ؟ بله آقا ؟؟ خب ، باشه .... شوخی کردم! فکر کنین یه درصد اینجوری شده باشه !مثل شیر از جا پریدم ، پس گردنش رو گرفتم ، بردم پرتش کردم تو حیاط ! قیافه اش دیدنی بود که از رختخواب گرم ، افتاد وسط برفا!! حقشه ، بی ادب ! به بعضی ها رو بدی ، دنبال آستر میگردن! !!پ.ن. حالمون خوبه ، از همدردی دوستان متشکریم!پ.ن 2. بخدا اگه بدونم کی و از کجا چپیده تو خونه !!!!

بسته  اینستاگردی

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک سلفی نوشت: به امید یک بازی خوب

بسته  اینستاگردی


شاهرخ استخری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پشت صحنه كار جديد آقاى سهيلى زاده...افتخار داشتم امروز مهمونشون باشم

بسته  اینستاگردی



میترا حجار در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی نوشت: چه چيزي بهتر ازين كه دوستت كه سالها نديديش در يك شب تاريك در اصفهان آفتابي بشه؟

بسته  اینستاگردی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه