loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 627 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی پورصائب بنام من کنار تو

, دانلود آهنگ علی پورصائب من کنار تو , دانلود آهنگ من کنار تو

, دانلود آهنگ من کنار تو از علی پورصائب , دانلود آهنگ من کنار تو با صدای علی پورصائب

, متن آهنگ من کنار تو علی پورصائب

, ترانه ی من کنار تو با صدای علی پورصائب , دانلود آهنگ علی پورصائب به نام من کنار تو

, دانلود رایگان آهنگ علی پورصائب بنام من کنار تو , آهنگ جدید علی پورصائب , جدیدترین آهنگ علی پورصائب

, دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ علی پورصائب , دانلود آهنگ غمگین از علی پورصائب بنام کنار تو , علی پورصائب , قبل از شناختن تو

دانلود آهنگ جدید "من کنار تو" از علی پورصائب

دانلود آهنگ جدید علی پورصائب بنام من کنار تو با بالاترین کیفیت

Download New Music Ali Poursaeb – Man Kenare To
آهنگساز: بهنام صفاریان , ترانه سرا: شقایق شمس الدین
تنظیم کننده: سروش کاظمی , عکاس: آتلیه حس

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

.

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128

متن آهنگ جدید علی پورصائب بنام من کنار تو :

قبل از شناختن تو خواب تو رو میدیدم

رویای هر شب من خوب شد به تو رسیدم

اصلا تصادفی نیست دل به نگات سپردن

با تو قدم گذاشتن توی مسیر روشن

من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که می خوام دارم

تو دلم عشقو میدونی تنها واسه ی تو میزارم

من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که می خوام دارم

تو دلم عشقو میدونی تنها واسه ی تو میزارم

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید علی پورصائب بنام من کنار تو

♫♫♫♫♫♫

هرچی که تو دلم هست تنها واسه ی تو میگم

وقتی که روبرومی من توی حال دیگم

تو ازدحام این شهر دستاتو پیدا کردم

از خواستن تو میخوام هیچ موقع برنگردم

من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که می خوام دارم

تو دلم عشقو میدونی تنها واسه ی تو میزارم

من کنار تو دنیام قشنگه هرچی که می خوام دارم

تو دلم عشقو میدونی تنها واسه ی تو میزارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه