loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 787 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای مجید اخشابی به نام سالی که میخوام

ترانه سرا: امید میرحسینی / میکس و مسترینگ: دامون آرمانی

ملودی: مجید اخشابی / تنظیم: حسین طاهری

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام سالی که میخوام

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

موسیقی شاد

Download Download

حجم: 7.3 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Music

Majid Akhshabi – Sali Ke Mikham

متن ترانه ی سالی که میخوام با صدای مجید اخشابی:
چقد خوبه که امسالم بهارو با تو میبینم
یبار دیگه هفت سینو با دستای تو میچینم
تا دستاتو دارم یه دنیا تو دستامه
میدونم امسال همون سالی که می خوامه
دلت آسمونو به قلب من میاره
هر جای دنیا باشیم خدا هوامونو داره
بازم با تو به دیدار بهار دیگه ای میرم
بازی عیدی امسالو با لبخند تو میگیرم
بازی عیدی امسالو با لبخند تو میگیرم
تا دستاتو دارم یه دنیا تو دستامه
میدونم امسال همون سالی که می خوامه
دلت آسمونو به قلب من میاره
هر جای دنیا باشیم خدا هوامونو داره
الهی سایه ی مهرت همیشه رو سرم باشه
کنارم باشی و عشقت بازم بال و پرم باشه
دنیای عید امسالو بازم پیش تو می خونم
از اینکه با تو همراهم از اینکه هستی ممنونم
بازم با تو به دیدار بهار دیگه ای میرم
بازی عیدی امسالو با لبخند تو میگیرم
بازی عیدی امسالو با لبخند تو میگیرم
تا دستاتو دارم یه دنیا تو دستامه
میدونم امسال همون سالی که می خوامه
دلت آسمونو به قلب من میاره
هر جای دنیا باشیم خدا هوامونو داره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه