loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 784 جمعه 28 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سامان جلیلی به نام من و تو

ترانه: امید علیجانی / آهنگساز و تنظیم: سامان جلیلی

میکس و مسترینگ: ایمان احمدزاده

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

Download Download

حجم: 6.4 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Saman Jalili – Manoto

متن ترانه ی منوتو با صدای سامان جلیلی:
من و تو، تو و من حرف تو رو دوست دارم
روی نقطه ضعف تو باشه دست نمی زارم
هی میگم بمونو نرو طاقتم داره تاق میشه
ولی باز نمی گی دوستت دارم
به همین یه حرف من چه وسواسی داری
نمیاد بهت ولی دل حساسی داری
آخه من چجوری دلتو راضی کنم
نگو نه نمیشه نمی خوام ولت کنم
تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
دوستت دارم عزیزم بمونو دل نکن از من
که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا
من که دیوونم منو میشناسی منو کشتی تو خیلی حساسی
تو که هر کاری می مونم منو از عشقت تو نترسونم
تو که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
دوستت دارم عزیزم بمونو دل نکن از من
که تو قلب منی عشق منی دل نکن از من
چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نام منو تو

pop-music.ir/دانلود-آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-نام-منو-تو
8 hours ago - دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام منو تو با بالاترین کیفیت + متن آهنگ - Download New Music Saman Jalili – Mano To برای دانلود آهنگ به ادامه ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو

nicmusic.org › آهنگ های سامان جلیلی
11 hours ago - Download New Music By Saman Jalili Called Manoto دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو با کیفیت بالا.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام منو تو

ahang.me › تک آهنگآهنگ شاد
10 hours ago - دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام منو تو. متن آهنگ سامان جلیلی بنام منو تو. منو تو تو من حرف تو دوست دارم. روی نقطعه ضعف تو باشه دست نمیزارم.

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام من و تو - دانلود آهنگ جدید

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-سامان-جلیلی-به-نام-من-و-تو/
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و توDownload New Song By Saman Jalili Called Manoto.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو

pardismusic.org › آهنگ های سامان جلیلی
14 hours ago - متن آهنگ جدید من و تو با صدای سامان جلیلی. ♫♫. من و تو تو و من. حرف تورو دوست دارم. روی نقطه ضعف تو باشه دست نمیذارم. هی میگم بمونو نرو طاقت داره ...
11 hours ago - دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو با ترانه ای از امید علیجانی ، آهنگ سازی و تنظیم سامان جلیلی ، میکس و مسترینگ ایمان احمدزاده.
10 hours ago - دانلود آهنگ من و تو با صدای سامان جلیلی با دو کیفیت و پخش آنلاین در موزیک مند ، دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام من و تو.
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام منو تو Download New Music By Saman Jalili Called Mono To.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام منو تو – تک صدا موزیک

taksedamusic.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-به...
بزودی از تک صدا موزیک. دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام منو تو. آهنگ جدید سامان جلیلی به نام منو تو. دانلود بهترین آهنگ ها از تک صدا موزیک با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸.

10 hours ago - دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام منو تو , آهنگ منو تو از سامان جلیلی , Saman Jalili Manoto Music Ahang MP3

آهنگ های سامان جلیلی - دانلود آهنگ های جدید | دانلود موزیک

musicbambo.org/category/آهنگ-های-سامان-جلیلی/Translate this page
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای هوای خونه با صدای سامان جلیلی. ترانه : شهرام ... دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سامان جلیلی و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو

radiojavanmusic.ir/آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-به-نام-من-و...Translate this page
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو Download New Music Saman Jalili Called Manoto On Radio Javan Music.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام دوست دارم

tapmusic.ir/آهنگ-سامان-جلیلی-دوست-دارم/Translate this page
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام دوست دارم + پخش انلاین. ... من دوست دارم قدره آسمون پر ستاره جوری که سمت تو میام بی اراده بی اشاره بی اراده بی ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو

www.smusic.ir/.../آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-به-نام-خنده-ه...Translate this page
پیام سامان جلیلی درباره آهنگ خنده های تو : قطعه ی جدیدی با نام «خنده های تو» آماده پخش دارم که سبک آن با تمام کارهایی که از سامان جلیلی شنیده اید متفاوت است.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام ایستادم

next1.ir/دانلود-آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-با-نام-ایس/Translate this page
به مردنم راضی بشم از هم تو پاشیدی منو تا هر چی میسازی بشم خسته از این بازی بشم. ایستادم‌ تا یه روزی بی طاقت بشه دلت که با بی رحمی خواست نبودنت عادت بشه

دانلود آهنگ جدید ستاره از سامان جلیلی - هی موزیک

heymusic.ir/253/download-new-music-star-saman-jalili/Translate this page
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با دوکیفیت 320 و 128 همراه متن آهنگ ستاره و پخش آنلاین در سایت هی موزیک. ... دیوونتو امشب میاد من با تو رازمو دوباره از نو عشقو میسازمو

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی من و تو متن آهنگ 320 و 128

www.tabtaraneh.ir/?p=11682Translate this page
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی من و تو. دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام من و تو با بالاترین کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸. به همراه متن آهنگ جدید من و تو سامان جلیلی. بزودی از تب ...

دانلود آهنگ طپش از سامان جلیلی با لینک مستقیم | دانلود آهنگ

sakhamusic.ir/saman-jalili-called-tapesh/Translate this page
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سامان جلیلی بنام طپش با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ... گناهم چیه که تو منو سوزوندی ... پای تو زار میزنم تو میگی نه

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام من و تو

musicbama.ir/4994-دانلود-آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-من-...Translate this page
6 hours ago - دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام من و تو با کیفیت خوب Saman Jalili Download new music Man o To ترانه: امید علیجانی / آهنگ و تنظیم: سامان ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی چشمای تو

www.ahangestan.in/17308_download-new-music-sam...Translate this page
دانلود آهنگ چشمای تو سامان جلیلی دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی چشمای تو با لینک مستقیم و کیفیت 320 اهنگ.

دانلود آهنگ سامان جلیلی منو تو - دانلود آهنگ جدید

nex1downloadmusic.com/.../دانلود-آهنگ-سامان-جلیلی-...Translate this page
دانلود آهنگ سامان جلیلی منو تو , من و تو از سامان جلیلی , دانلود آهنگ منوتو سامان جلیلی ... دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سامان جلیلی به نام منو تو دانلود به همراه متن آهنگ.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام نامه

www.abanmusic.org/دانلود-آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-نامه/Translate this page
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام نامه | دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ |Download ... تو که عشقت همه ی دار و ندار دل من بود.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم

radiojavanmusic.com/حامد-برادران-به-نام-تو-رو-دوست-...Translate this page
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم Download New Music Saman Jalili Ft Hamed Baradaran ... چیه این آهنگا با روح و روان آدم بازی میکنه.

دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام منو تو - دانلود آهنگ جدید

beepmusic.org › موزیکتک آهنگTranslate this page
6 days ago - دانلود آهنگ سامان جلیلی بنام منو تو با لینک مستقیم, متن آهنگ سامان جلیلی به نام منو تو, Download Music Saman Jalili - Man o To.

فول آلبوم سامان جلیلی - دانلود آهنگ جدید

www.smusic.tv/category/.../فول-آلبوم-سامان-جلیلی/Translate this page
دانلود آهنگ سامان جلیلی و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم 14 4.43/5. دانلود آهنگ ... دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام خنده های تو با دو کیفیت 320 * 128. Download ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی طپش

ninemusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-طپش.htmlTranslate this page
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام طپش هم اکنون با کیفیت ۳۲۰. دانلود آهنگ ... به اصرار. گشتی و پیدا نکردی تو دنیا دیواری کوتاه تر از قلبم انگار.

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام دوست دارم با متن آهنگ ...

www.seamusic.ir/?p=3201Translate this page
متن آهنگ جدید سامان جلیلی با نام دوست دارم. دنبال یه حرف تازه تو رویای تو بودم. واسه ابراز علاقم این ترانه رو سرودم. تو عبور واژه ها که پشت هم پیش میگشتم. آخرش رسید ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو

wikiwb.ir/music/14581951971m8ldTranslate this page
14 hours ago - دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام من و تو به همراه متن ترانه***

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو :: دانلود آهنگ

music7.blog.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-سامان-جلیلی-به-نام...Translate this page
10 hours ago - دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام من و تو با لینک مستقیم و کیفیت عالی Download New Song By Saman Jalili Called Manoto جهت دانلود آهنگ به ...

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم

www.musicinc.ir › موزیک هاموزیک ایرانیTranslate this page
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم - Download New Music By Saman Jalili Ft Hamed Baradaran Called To Ro Doost Daram با کد QR.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه