loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 187 سه شنبه 27 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی به نام دوست دارم

ترانه: مهرزاد امیرخانی / ملودی: مرتضی پاشایی / تنظیم: آرمان اخوان

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دوست دارم

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download Download

حجم: 5.9 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Morteza Pashaei – Dooset Daram

متن ترانه دوست دارم با صدای مرتضی پاشایی:
از عشقت دیوونم
تا زندم از تو من میخونم
خیلی دوست دارم
عشق من خیلی دوست دارم
از امشب قلب من
تو دستای تو آروم میشه
خیلی دوست دارم
عشق من خیلی دوست دارم
دوست دارم دارم دستاتو
تو دستام میگیرم عشق من
آروم و آهسته اومدی تو قلبم
دوست دارم عزیزم از حالا تا آخر دنیا
تو چشمام میبینی میخوامت یه دنیا
دوست دارم
دوست دارم
دوست دارم



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه