loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 157 یکشنبه 18 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای میثم ابراهیمی به نام یادگاری

ترانه سرا: هادی زینتی / ملودی: یوسف زمانی / تنظیم: ناصر عباسی

میکس و مسترینگ: عماد احمدزاده / ویولن: عرفان پاشا

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام یادگاری

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …


Download Download

حجم: 7.96 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Meysam Ebrahimi – Yadegari

متن ترانه ی یادگاری با صدای میثم ابراهیمی:
نمی دونی تو بارون گریه کردنم شیرینه
خوبی بارون اینه اشکات و هیچکس نمی بینه
برگرد دارم می میرم از درد شدم
یه آدم ولگرد نمیری از تو خاطرم
بسه این دوری دلم و شکسته
منتظر تو نشسته
با این پاهای خسته کجا برم
کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت
تو رو به یادم میاره شیشه ی یادگاری عطرت
بی تو قلبم همیشه می گیره
نفسم واسه نفس تو میره
واسه برگشتنت نگو دیره
طفلی قلبم بی تو داره می میره
یه روزی بی تو عشقم می میرم از درد دوری
میگی طاغت بیارم آخه عزیزم چجوری
برگرد دارم می میرم از درد شدم
یه آدم ولگرد نمیری از تو خاطرم
بسه این دوری دلم و شکسته
منتظر تو نشسته
با این پاهای خسته کجا برم
کاش می دونستم عشقم نمی مونی پای حرفت
تو رو به یادم میاره شیشه ی یادگاری عطرت
بی تو قلبم همیشه می گیره
نفسم واسه نفس تو میره
واسه برگشتنت نگو دیره
طفلی قلبم بی تو داره می میره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه