loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 159 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سعید آسایش به نام لایک داری

ترانه سرا: سهیل هایدن / آهنگساز: سعید آسایش

تنظیم، میکس و مسترینگ: امیر حیدری

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام لایک داری

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download Download

حجم: 7.1 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Music

Saeed Asayesh – Like Dari

متن ترانه ی لایک داری با صدیا سعید آسایش:
می خوام فدات شم فدات شم فدات شم بیا
نذار جلو دوستام خراب شم خراب شم خراب شم بیا
اسمتو تو قلبم نوشتم نوشتم بیا
بذار عاشقت شم عشقم عشقم بیا
منو کاشتی باز اینجا تو زیر بارون
عاشقت شدم من آروم آروم
دوباره دستتو بذار تو دستم چند ساله به پای تو نشستم
لایک لایک لایک داری چشای خطرناک داری
آره لایک لایک لایک داری چشای خطرناک داری
دل همه رو میبری آخه مهره مار داری مهره مار داری
دوباره خبر دار خبردار خبردار شدم
که بازم از عشقت تب دار تب دار تبدار شدم
می خوام با قلبت تبانی تبانی کنم
که تو رو دوباره روانی روانی کنم
منو کاشتی باز اینجا تو زیر بارون
عاشقت شدم من آروم آروم
دوباره دستتو بذار تو دستم چند ساله به پای تو نشستم
لایک لایک لایک داری چشای خطرناک داری
آره لایک لایک لایک داری چشای خطرناک داری
دل همه رو میبری آخه مهره مار داری مهره مار داری


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه