loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 107 شنبه 10 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی سرمدی به نام مشکوک

ترانه سرا: قادر طلایی / ملودی و تنظیم: مهران محمدی

میکس و مسترینگ: مرتضی سرمدی

دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی به نام مشکوک

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download Download

حجم: 11.6 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Morteza Sarmadi – Mashkook

متن ترانه ی مشکوک با صدای مرتضی سرمدی:
دارم صبورانه باز عشقتو حس میکنم کنار منی
مثل نفس تو تنم باز داری به قلب من چطور میزنی
منو از غبار غم تو هوا خدا به عشق تو تکوند
تو رو از تموم آدما واسه من نشون کرد تو قلب من نشوند
تنها مکان سرم رو شونته قلبمو آرومش بکن آرامش طوفانی
دارم صبورانه باز عشقتو حس میکنم کنار منی
توی شکوه نگات جاذبه خنده هات دلم میلرزه
نفس بزن حس کنم زندگیم جون داره با عطر تنت
منو از غبار غم تو هوا خدا به عشق تو تکوند
تو رو از تموم آدما واسه من نشون کرد تو قلب من نشوند
تنها مکان سرم رو شونته قلبمو آرومش بکن آرامش طوفانی
دارم صبورانه باز عشقتو حس میکنم کنار منی



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه