loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 572 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)
کلیپ یار تلگرامی من+ دانلود,کلیپ یار تلگرامی من,یار تلگرامی من+ فتو کلیپ,دانلود فتوکلیپ یار تلگرامی من
دانلود کلیپ یار تلگرامی من,دانلود سرود یار تلگرامی من,دانلود آهنگ یار تلگرامی من,
 آهنگ یار تلگرامی من+ دانلود,فتو کلیپ جدید یار تلگرامی من,دانلود فتوکلیپ جدید یار تلگرامی من
 دانلود کلیپ جدید یار تلگرامی من,دانلود صوت کلیپ یار تلگرامی من,دانلود آهنگ کلیپ یار تلگرامی من,
کلیپ جدید,یار تلگرامی,دانلود,فتوکلیپ, آهنگ, تلگرام

 این روزها اگر سری به کانال های تلگرامی و فضای مجازی بزنید، می بینید آهنگ «یار تلگرامی» که برگرفته از آهنگ قدیمی و معروف «یار دبستانی» است، دست به دست می‌شود.

در این آهنگ که با صدای علی زکریایی ضبط شده علاوه بر اشاره به برخی باید و نباید‌های مربوط به فضای مجازی به نظارت جدی پلیس فتا نیز تاکید شده و اینگونه عنوان شده که در صورتی که کاربران این شبکه پای خود را کج بگذارند، پلیس فتا با سند و مدرک دست آنها را رو خواهد کرد.

در بخش‌هایی از شعر این ترانه آمده است:

دست من و تو داره به زندگیمون گند میزنه، آدم اینترنتی از خواب و خوراک دل می‌کنه

عشق تلگرامی ما پاکه نترس از هوسهاش، محرم و نامحرمی هم خوبه ولی باشه به جاش

دست من و تو باید این پرده‌ها رو پاره کنه، کی میتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه

خواهر ایمانی من، با هر کسی قاطی نشو، استیکر خنده نزن، آسه بیا آسه برو

کار من و تو اخوی رفتارای منشوری نیست، کار تو حتما می‌کشه آخر به پلیس

کج بذارین پا توی نت، فرقی نداره تو یا اون

با سند و مدرک چت، رو میشه دست دوتاتون

تازه اگر فرض محال در برین از دست فتا،

وقتی که مردین می‌برن هر دوتاتون رو پیش خدا

دانلود کلیپ یار تلگرامی من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه