loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 854 شنبه 03 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود ورژن جدید آهنگ افسار با صدای محسن چاوشی و دکلمه مصطفی زمانی

ترانه: پریناز جهانگیر / ملودی و تنظیم: محسن چاوشی / هم‌خوان: سینا سرلک

دانلود آهنگ افسار با صدای محسن چاوشی و دکلمه مصطفی زمانی

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

دانلود آهنگ سریال شهرزاد از محسن چاووشی

Download Download

حجم: 11.2 مگابایت

کیفیت: 320

Download Ahang Jadid

Mohsen Chavoshi Ft. Mostafa Zamani – Afsar

متن ترانه ی افسار با صدای محسن چاوشی:
گفته بودم بی تو میمیرم ولی اینبار نه
گفته بودی عاشقم هستی ولی انگار نه
هر چه گویی دوستت دارم به جز تکرار نیست
خو نمی گیرم به این تکرار طوطی وار نه
تا که پابندت شوم از خویش میرانی مرا
دوست دارم همدمت باشم ولی سربار نه
قصد رفتن کرده ای تا باز هم گویم بمان
بار دیگر می کنم خواهش ولی اصرار نه
گه مرا دست میزنی گه باز پیشم میکشی
آنچه دستت دادم نامش دل است افسار نه
میروی اما خودت هم خوب میدانی عزیز
می کنی گاهی فراموشم ولی انکار نه
سخت میگیری به من با این همه از دست تو
میشوم دلگیر شاید نازنین بی زار نه
گه مرا پس میزنی گه باز پیشم میکشی
آنچه دستت دادم نامش دل است افسار نه

دانلود ورژن جدید آهنگ افسار با صدای محسن چاوشی و با دکلمه مصطفی زمانی, دانلود آهنگ افسار, دانلود آهنگ محسن چاوشی و سینا سرلک بنام افسار, دانلود رایگان, اورجینال


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه