loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 531 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)



دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام بغلم کن با بالاترین کیفیت

Download New Music Amir Tataloo – Baghalam Kon

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امیر تتلو بنام بغلم کن :

بغلم کن که من از همه خستم

تو این دودو دمه غم میکشم از تو نفس من

بغلم کن همینجوری که هستم بغلم کن که شکستم

بغلم کن که من از دنیا بردیم عشقو آرامشو باور کن با تو دیدم

فکر نکن به کسی عمرن جاتو میدم بغلم کن که تو نیستی نا امیدم

بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

کف دستامو دیدی ببین زبره ولی یخ زده برات

نفسامو بشمور وصلت شدم مخزنه هوات

پیشونیمو نگاه خط داره اما آیینه صبره

با تو بالا ماییمو ابره بقیه وایستادن پایینه دره

همه چی عالیه حله با تو خوبه

کندیم از باقیه گله باشکوهه خالیه صحنه جون میده واسه رقصمون

واس خاطر همدیگه پا گذاشتیم رو نفسمون همه جا وصفمونو رقصمون

بغله تو میده به من حسه قشنگو بغله تو عطره تنه تو

بغله تو میده به من حسه قشنگو

بغله تو عطره تنه تو

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام بغلم کن

♫♫♫♫♫♫

با تو انگار خدا هست هوا هستو تو نیستی

همه چی نیستو شدم من به شما وصل

بودنت عمره دوبارستو مردن

واست حتی تو میدونی یه شمارست

با تو دل از همه من میکنم هی

هنوزم عطره تو رو میزه منه میزنمش

هنو ویساتو شبا میشنومش

پشته تو هر کی هر حرفی بزنه میزنمش

بغله تو میده به من حسه قشنگو

بغله تو عطره تنه تو

بغله تو میده به من حسه قشنگو

بغله تو عطره تنه تو


دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه