loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 755 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)


دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام عشقم

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام عشقم با بالاترین کیفیت

Download New Music Afshin Azari – Eshgham

ترانه و ملودی : افشین آذری , تنظیم : حامد همتی , میکس و مستر : احسان جوادی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید افشین آذری بنام عشقم :

به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم
به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم
دوست دارم دوست دارم
تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لبه تو نیارم
دوست دارم دوست دارم تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لبه تو نیارم
به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم دلم رو به تو دادم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید افشین آذری بنام عشقم

♫♫♫♫♫♫

به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
کنار تو همیشه من خوشحالو شادم
به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
کنار تو همیشه من خوشحالو شادم
دوست دارم دوست دارم
تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لبه تو نیارم
دوست دارم دوست دارم
تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لبه تو نیارم
به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم
دلم رو به تو دادم

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه