loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 245 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)

Download New Music , Download New Music Reza Sadeghi , Download New Music Reza Sadeghi Poshte Bame Tehran , دانلود آهنگ , دانلود آهنگ پشت بام تهران , دانلود آهنگ پشت بام تهران از رضا صادقی , دانلود آهنگ پشت بام تهران با صدای رضا صادقی , دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ جدید ایرانی , دانلود آهنگ رضا صادقی , دانلود آهنگ رضا صادقی پشت بام تهران , دانلود آهنگ غمگین , متن آهنگ پشت بام تهران رضا صادقی ,

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام پشت بام تهران

ترانه سرا: حسین غیاثی / آهنگساز و تنظیم کننده: فرزین قره گزلو

تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی پشت بام تهران

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام پشت بام تهران

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

دانلود رایگان جدیدترین موسیقی پاپ

Download Download

حجم: 7.7 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Music

Reza Sadeghi – Poshte Bame Tehran

متن ترانه ی پشت بام تهران با صدای رضا صادقی:
اگر این در به دری را نپذیرم چه کنم
اگر از حادثه ها درس نگیرم چه کنم
از خدا زیر لب آهسته فقط می پرسم
اگر افتاد به چشم تو مسیرم چه کنم
همه ی دار و ندارم به تو بر میگردد
آرزویی که ندارم به تو بر می گردد
دل بریدم که فراموش کنم اما باز
دل به هر کس بسپارم به تو برمیگردم
بی خداحافظی از قلب جهان خواهم رفت
نگران توام اما نگران خواهم رفت
عاشقی شیوه قلب نران است بخند
یاد من باش که لبخند زنان خواهم رفت
همه ی دار و ندارم به تو بر میگردد
آرزویی که ندارم به تو بر می گردد
دل بریدم که فراموش کنم اما باز
دل به هر کس بسپارم به تو برمیگردم



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه