loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 255 دوشنبه 07 دی 1394 نظرات (0)


            

-

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پویا بیاتی به نام بغض

ترانه: ناصر و نادر نامدار / آهنگساز: قواد غفاری

تنظیم کننده: مهدی خیرخواهی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام بغض

دانلود موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

Download Download

حجم: 10.4 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Pouya Bayati – Boghz

متن ترانه ی بغض با صدای پویا بیاتی:
یه بار صدا کن اسمم و بذار صدات و بشنوم
تا کی باید از این و اون خاطره هات و بشنوم
غرورم از نگاه تو برام بدون مکث نیست
قبول کن که سهم من فقط یه قاب عکس نیست
بیا جاودانه کن خوابای آسمونیم و
بهونه کرده دل من خوابای بابای مو
وقتی که بغضم می گیره حس می کنم پیش منی
دلم پره از یه بغل درد دل نگفتنی
قسمت بغض کوچه و هوات همین حوالیه
اما تو روزگار من جای تو خیلی خالیه
حس می کنم گاهی شبا منو بهونه می کنی
غرق نوازشت میشم موهام و شونه می کنی
وقتی که بغضم می گیره حس می کنم پیش منی
دلم پره از یه بغل درد دل نگفتنی
قسمت بغض کوچه و هوات همین حوالیه
اما تو روزگار من جای تو خیلی خالیه



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه