loading...
اخبار
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 843 یکشنبه 01 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام عشقه

ترانه: حدیث دهقان / میکس و مسترینگ: ایمان احمدزاده

تنظیم: نوید میرزایی/ آهنگساز: فواد غفاری

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام عشقه

دانلود رایگان موزیک با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …

 

Download Download

حجم: 6.6 مگابایت

کیفیت: 320

Download New Song

Ali Lohrasbi – Eshgheh

متن ترانه ی عشقه با صدای علی لهراسبی:
این احساس که سر به هوایی و گیج
اینکه میمیری به تدریح اینکه در می افتی با یه دنیا این جنگ عشقه
این احساس که خوبی و خرابی باید با گریه بخوابی
اینکه گاهی میلرزه دلت با یه آهنگ عشقه
عشقه این دلشوره ی خالی
مثه ابرایه شمالی که میباره تو هر فصلی از سال ام
عشقه این حرفایه نصفه و نیمه میگی اونی که نیست همه چیمه
بازم مثله همیشه وخیمه حالم
عشق عشق عشق خرابو خسته ی تو شدم
از روزی که دار و دسته ی تو شدم
میبینی چطور شکسته ی تو شدم تو با دلم چه کردی عشق
عشق عشق عشق چه دنباله داره غمه تو
سیل میشه همین بارونه نم نمه تو
منه سادم شدم یه عمری آدمه تو بری که برنگردی عشق
همه چی رو هواست همیشه این حالا باورش نمیشه
مثه هوا تو بهاره که بهت میچسپه اما بی اعتباره
عشق عشق عشق خرابو خسته ی تو شدم
از روزی که دار و دسته ی تو شدم
میبینی چطور شکسته ی تو شدم تو با دلم چه کردی عشق
عشق عشق عشق چه دنباله داره غمه تو
سیل میشه همین بارونه نم نمه تو
منه سادم شدم یه عمری آدمه تو بری که برنگردی عشق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
طرفدار کدام تیم هستید؟
پیوندهای روزانه
صفحات جداگانه